ToPa 2011.12.28. 01:15

Hazugság...

Sok blogot olvasok..

Sok nekem valamiért zavaros, nem tiszta, sántitós, hazugnak tünõ..
Nem fogok neveket mondani, se semmit...

De..

Mint sokan tudják a hazugságot nem szeretem..
Tudom én magamról nagyon jól, hogy nem vagyok szent, se jó, se rendes.. Se semmi....

És ha belegondolok én is hazudok.. (pedig az egyenesség híve vagyok, mégha rám rossz fényt is vet)
Hogy mégis miben hazudok?
Hazugság egyáltalán?
Mondom, hogy megyek kávéért, mosogatok, pillek.. msn-en, akár itt is..
Ebben hazudok néha..
Mert van hogy fájdalomcsillapító kell, lázra szuri, de ezt nem akarom folyton mondani, hogy mennyire fájok épp, mennyire vagyok rosszul..

De nem hazudom az életemet, a gondjaimat, a barátaimat, a családomat...

Sosem fogom ezeket megérteni asszem.. mi értelme ennek?
Egyáltalán miért kajálják emberek?
Talán figyelmetlenség, nemtörödömség, butaság???
Igy én is írhatnék össze-vissza mindenféle kamut..
Mert viszont most én azt érzem hogy tök felesleges igazat írni, hisz nem számít.. ez itt nem számít..

Hám.. nem tudom.. szóval..
Érthetõ??

Én értem?? Valaki??

Fura érzés.. most hazug vagyok én is, vagy nem..??!!

A bejegyzés trackback címe:

https://tommyya.blog.hu/api/trackback/id/tr1005945936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wandus. 2011.12.28. 00:24:51

Tommy:* amire te azt mondod hogy hazudsz, az nem olyan hazugság.. én ezt teljesen megértem.. de más amiket hazudik..hát..

.Tommy 2011.12.28. 00:28:05

hiába.. hazugság az is.. amit én csinálok.. pedig, mondjuk droggal és akármivel kapcsolatban sose tereltem.. *vállvon* most nem tom ezt miért.. más meg.. :/ :*

wandus. 2011.12.28. 00:43:18

te őszinte vagy..ezt is leírtad........

.Tommy 2011.12.28. 00:44:44

és mégsem... :/ :( mostanában..

.Tommy 2011.12.28. 00:44:51

ezekben..

.Tommy 2011.12.28. 00:46:50

*vállvon* ciki, de ez van.. majd igyekszem elkerülni.. talán..

Tunder. 2011.12.28. 01:23:53

Mi már beszéltünk erről, hogy kinek mennyit mondassz el. Igen, hazugság az amit csinálsz, de itt jön be az a dolog, hogy füllentés, hazugság, kegyes hazugság. Mert igen, ha állandóan azt hallgatja a másik, hogy most szuri erre, fájdalomcsillapító arra, valószínű megállna a beszélgetés. Mégha a másik nagyon törődik és nagyon szeret is.... *vállvon* Vannak olyan hazugságok, amik kellenek. Talán. :** *ölel*

.Tommy 2011.12.28. 01:26:30

baba.. igen persze kegyes hazugság.. dee.. ennek sincs sok értelme.. hisz ha kell visszaterelem a szót, vagy másra.. vagy a másik.. na érted... :S igy nem igazán tudom kellenek-e ilyenek.. :*** Ti amo

Tunder. 2011.12.28. 01:28:18

de van értelme egy beszélgetésben állandóan visszaterelni? :S nemtudom. Bár ismersz, engem az se rendít meg ha mondod.... *vállvon* próbáld ki, milyen ha mondod.... aztán kiderül kell-e vagy sem. :* jóéjt. alukálj lassan.

.Tommy 2011.12.28. 01:29:59

baba.. tudom hogy nem kell.. nem vidám, meg semmi.. *vállvon* na majd töröm a búrám.. vagy hátha jön még valami okosság.. :) :**** jó8menyasszony

Tunder. 2011.12.28. 01:32:42

szép álmokat vőlegénykém.. :D :*

.Tommy 2011.12.28. 01:33:07

^^ :** (L)

Mata Hari 2011.12.28. 07:53:19

Csüntike szindróma.. :D ha ez az..

Raven Hex 2011.12.28. 09:13:55

De mi értelme hazudni egy blogban? O.o Mondjuk én csak a régieimet, meg téged olvaslak. Újakra se időm, se kedvem, így nem tapasztalom, amiről beszélsz. Nekem még sose jutott eszembe hazudni itt, csak cenzúrázni, amikor nem akartam fölöslegesen veszekedést generálni.

.Tommy 2011.12.28. 20:00:16

MH.. azz.. azok félék...:/ Raven..nekem fogalmam nincs.. :)

szederke 2011.12.29. 11:16:38

lehet,hogy ilyen életet akarnak maguknak,amiről álmodoznak? eleinte én sem szerettem volna,hogy kiderül ki vagyok és honnan,mert arra használtam a blogot,hogy kimondjam,amit otthon nem lehetett...de már nem érdekel. a radarom talán még jól működik és elkerülöm az álszenteket és füllentőket. és neked sem kell mindent kimondani,nem baj .

varnyu 2011.12.29. 11:18:58

nem vagy hazug *****

.Tommy 2011.12.29. 21:39:30

szederke.. más kérdés hogy nem szeretnéd hogy kiderüljön kivagy mint hogy egyáltalán nem az vagy amit írsz blogba..:/ varnyu..:):*

emmamam 2011.12.30. 14:29:39

Nem hazugság, hogy nem írod meg. Az is a te életed, csak a "sötétebbik" oldala, és persze írhatnál olyan blogot is, amiben ezeket helyezed előtérbe (én sok ilyen blogot olvastam már). De a tiéd optimista blog. :D Én se írok meg mindent (pl a visszatért pánikbetegségemet, a mindennapos migrénemet, stb (amik seholdesehol nincsenek persze a te betegségedtől), de nem gondolnám, hogy ettől még hazudok... ;-) Ha valaki a családját, életét, stb. hazudja, annak valami baja van szerintem. Sok érdekes ember "szaladgál" erre, úgy látom... %confused%

.Tommy 2011.12.30. 14:32:06

emma.. Nem hazugság, ha nem írom le.. de mást mondok helyette az már tán igen.. :/ Sok "érdekes".. azok se jók..:(
süti beállítások módosítása