ToPa 2011.12.31. 03:44

Lélekrejtelem...

Elmentem Mucikáért melójába.. Ma korábban hazaengedték, mert holnap is dolgozik..
Azé hazafele megnyugtattam, hogy nem ittam sokat, nem szívtam sokat..
Najó.. igy tök mindegy volt melyikünk vezet, minthogy neki meg nincs jogsija..

És most pörög ugye az agy.. elgondolkodtam..

Hitler mániámra van magyarázatom.. Nem szeretem Hitlert, nem vagyok neonáci, se semmi..
Egyszerüen az ember érdekel.. Hogy hogyan és miért lett azzá ami..
Mint Sztálin is..
Mint Hannibal, mint a sorozatgyilkosok.. (Hannibált azért csípem, mert egy elegáns gyilkos, nem egy dühöngõ eszement õrült.. bár ezen talán lehetne mit vitázni.. )
Most Hannibál filmeket szedem le közben netrõl..
Hannibál esetében a hidegvérûsége is érdekes számomra, és ridegsége.. Pedig nem rideg..

Talán a magam sora miatt izgatnak ezek az elvetemült emberek..
Hogy Sztálin apja alkoholista volt, és verte.. Az enyim nem ivott, "csak" vert, kínzott, lelki terrorban tartott..
Mintahogy sok sorozatgyilkosnak sem volt mézesmázas gyerekkora.. és nem arra értem hogy a szülõk levitették velük a szemetet, hogy nem engedték el egy házibuliba vagy nem kapták meg a báli ruhát...
Nagy magyarázatom lehet nincs is az egészre.. lehet hogy csak a félelem hogy mivé is válhatok..
mert én tudom milyen aggressziót takargatok belül.. hogy a "szép" külsõm mit is rejt a mélyben..
mert talán sejtem hogy drogokkal egyrészt ez nyomom el..
vagy magamon vezetem le még ezeket a dolgokat... ilyenkor eszembe jut, hogy talán jobb lenne megvédeni másokat magamtól...
Mielött esetleg kitõr belõlem a düh.. pusztuljak inkább..

Rémisztõ vagyok néha önmagam számára is.. mert persze elszörnyedek, megráz ha egy embert megölnek, de van bennem valamiféle kiváncsiság is..
Az hogy ellenségeim (még csak) képzeletben nem simán megölöm, lelövöm, elásom és kész.. Én válogatott kínzásokat képzelek el..

Ezek után lehet meglepõ, hogy nem szeretem a horrort..
Pedig nem szeretem..
A szörnyektõl félek.. (az állatoktól alap fokon..)
De emberi démonoktól, emberi gyilkosok, természettfeletti dolgok nem rettentenek meg..
Kiváncsian nézem.. kutatom az okokat, a miérteket, hogy vajon ez bennem van-e.. és szemrebbenés nélkül nézem ahogy feltrancsiroznak egy embert..
Szinte ugyan azzal a kiváncsisággal.. hogyan, hogy csinálja, mit tesz?

Talán a képzeltem játszik most velem...

Talán ezt megbánom mikor tiszta leszek.....

Meg elég zagyva lett asszem..

A bejegyzés trackback címe:

https://tommyya.blog.hu/api/trackback/id/tr655945905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thalia 2011.12.31. 07:07:27

Ez érdekes írás, de nem mondom, hogy rajongok érte, mert azért rémisztő is... Való igaz, hogy rengeteg minden, sőt minden gyerekorunkban dől el! Ahogy írtad, Sztálin vagy épp a bántalmazók is szenvedhettek gyerekkorukban! de ez nem törvényszerű...felnőtt korra azért rengeteg választási lehetőség van, ez csak intelligencia kérdése...a legegyszerűbb magyarázat mindenre, hogy a gyerekkor miatt...abszolút terelni lehet a felelősséget...csak ugye ott az ellenpélda: ismerek olyan lányt, aki a világ legjobb anyukája címre hajt, pedig őt eldobták gyerekkorában...hogy ő csakazértse legyen olyan, mint az anyja! alkesz szülők gyermeke sem lesz feltétlenül alkoholista... engem ezekben a brutalitásokban inkább a pszichológiai vonal érdekel...nem magamat képzelem az agresszor helyébe az ellenségemet meg a bántalmazottéba, hanem inkább azon agyalok, hogy vajon mi vezetett el idáig és hogy mi játszódhat le a fejében?

Mata Hari 2011.12.31. 07:48:22

Hmm.. Mindenki más tézist állít, van aki azt mondja, a születésünk pillanatában dől el egész lényünk.. Mondjuk azt, hogy iszok és vezetek, nemigen tudom elfogadni, de a többivel egyet értek! :)

emmamam 2011.12.31. 08:04:41

Érdekes volt ezt olvasni mindenképp... Engem is érdekel a "különleges" emberek személyisége, de úgy, mint Thaliát, nem képzeltem magam soha a helyükbe - ennek ellenére valahogy nem félnék tőled. Belőled soha nem lesz sorozatgyilkos, ezt valahogy érzem. :D Az iszokdrogozokvezetek-et én se tudom elfogadni... %mrgreen%

varnyu 2011.12.31. 10:56:33

minenkiben mázsaszám van agresszió. az a baj, ha ezt valaki eltagadja önmaga és a világ elöl. nem tagadni kell, hanem megtanulni kezelni *****

.Tommy 2011.12.31. 11:15:28

Thalia.. öhm.. azt hiszem intelligencia itt nem számít.. hisz vannak igen intelligens gyilkosok.. Nem igazán tudom ebben végül is mi az ami számít, vagy mi adja a kezdő lökést.. azt hiszem nincs rá magyarázat.. Engem is a pszichológiája érdekel, azt fejtegettem.. egyrészt az.. a szülők hibáinak javítása vagy mi az elég gyakori ugy érzem.. legtöbb ember talán igy van vele.. de mások meg nem ugye.. :/ MH.. azt én kétlem igazából, hogy születésünkor dőlne el.. ahh.. nem ittam sokat..;) emma.. hát... :) én se fogadom el..:p varnyu.. hagyjuk az általánosítást.. mindenkiben más az agresszió.. nem mindenkiben van mázsaszámra.. tagadás-kezelés.. ideig óráig akár.. *vállvon*

szederke 2011.12.31. 11:47:29

hm...a gyilkos bennem is lakozik...mert ha kést veszek a kezembe,gyakran bevillan,hogy mártanám meg valakiben......:p bujék pandám!:)

.Tommy 2011.12.31. 11:49:04

szederke.. dejó is lenne ha én is viccelnék.. bujék..

szederke 2011.12.31. 11:49:42

nem vicceltem. cumpi.

.Tommy 2011.12.31. 11:50:42

igen... cump..

szederke 2011.12.31. 11:53:18

elfojtom,mint annyi más mindent...na megyek megsütöm amerika hajtogatott pogiját. jó bulizást!én itthon leszek.

wandus. 2011.12.31. 12:00:03

ehhez most nem nagyon tudok hozzászólni! :S :( csak boldog új évet!! :*

.Tommy 2011.12.31. 12:11:23

szederke... én sem tudom itt jobban kifejteni, és nem is akarom.. vannak titkaim.. igyhát.. mit sütöl?:o :) jó bulizást..:D wandus.. nem baj.. boldogat..:*

Pippa :) 2011.12.31. 12:22:22

Engem is érdekel, hogy ezek az emberek miért lettek azzá amik. Sok gyilkosról szóló könyvet olvasok, filmet nézek... néha beülök előadásra is az egyetemen (pedig nem kéne :D). Ugyanakkor néha elképedek mikre képes az ember... és félek is . Dextert nézed? Nagyon jó sorozat.

Tunder. 2011.12.31. 12:24:08

Szerintem egy ideig az a kérdés, engeded-e, akarod-e. Utánna az, hogy meg tudnak-e állítani. A legtöbb emberben több aggresszió van mint kellene. Kezelés, elnyomás, másra fordítás.... Szreintem ezek nem teljesen szüntetik meg a lehetőségét és az ingert az ölésre, kínzásra, satöbbire. Az hogy valaki a szüleit kövesse.... Van aki követ, van aki szándékosan mást tesz, de tény, hoyg a gyermekkori traumák közrejátszanak. Az is, hogyha valaki megerősödik az élettel szemben, akkor másokkal szemben is durvább és hidegebb tud lenni. Én is. Szóval nagyjából ismerem az érzést. Nemtudom benend mi játszódik le, ezt csak te tudhatod, vagy te se..... Idő kérdése. *vállvon* Azt hiszem.

.Tommy 2011.12.31. 12:24:41

én csak autódidaktálok.. ebben sajnálom hogy nem járok egyetemre és ilyesmi.. :/:) hmm.. nem képedek el azon hogy mire képes az ember.. hisz ez igy megy mióta ember az ember.. max a híráram volt elnyomott régen.. félni? nem félek.. mástól nem.. Nem nézem... gyilkos elméket néha elcsípem..

.Tommy 2011.12.31. 12:27:15

Tundér.. engedem-e,akarom-e? háát.. ugy gondolom sok ok és okozat lehet.. és ha elpattan valami.... bizonyára máshogy lát az ember és máshogy gondolkodik.. Te mint rideg? hát tudod.. :) bizonyos dolgokat tudok.. azt hiszem..

Tunder. 2011.12.31. 12:30:43

Hát nemtudom.... azért ennek általában vannak jelei, nem? Nem csak a kíváncsiság..... :/ rideg.. jah. ha akarok...... *vállvon* talán néha túlságosan is. :*

.Tommy 2011.12.31. 12:31:48

Tunder.. Vannak jelei.. nem csak kiváncsiság.. hm.. még nem tapasztaltam..
süti beállítások módosítása