A kísérlet elvégezve..
Mind filozófiailag mind fizikailag arra a következtetésre jutottam hogy:

A világegyetem a nagywc-zés és a szerelõ érkezése közt nincs paranormális idõfüggvény..
Tehát a szerelõ bármikor betoppanhat ha a világegyetem engedi nagy wc-zni..
A lélek hatása nem vált ki semmiféle eltérést.. A gondolati síkok szintugy..
Mégha remél is az ember..
A fizika törvényeit nem lehet befolyásolni, mert az világegyetemi..

De viszont..

Köztudott tény és elmélet..
A világegyetem a cigi és a busz érkezése közt ez a kapcsolatt fennál..
Ha annó vártam a buszra, nem jött, rágyújtottam.. a második slukkra ott volt..
Most nem lehet megállóba dohányozni..
Nem is jön a busz..

De szerelõ igen.. na pill.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://tommyya.blog.hu/api/trackback/id/tr595945028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karmazsinpirók 2012.05.30. 18:04:06

Csak megerősíteni tudom a megállapításaidat. %mrgreen%

varnyu 2012.05.30. 19:39:16

a cigi sok mindenre hat :D :D

.Tommy 2012.05.30. 19:39:54

karmapir.. :D naná.. én okos.. varnyu.. lehet azt kellett volna és akkor szerelő is jön..:D
süti beállítások módosítása